beats by dre cheap

VREMEPLOV - GOLF KROZ VRIJEME

[b]GOLF I[/b] Krajem maja 1974. godine prva generacija Golfa službeno je predstavljena medijima u Münchenu. Nakon ultra popularne Bube, teško je bilo očekivati auto koji će VW proizvesti auto koje će moći dostojno zamijeniti Bubu. Golf je uspio. [b]Decembar 1974.godine[/b] - Uvođenje automatskog pojasa [b]Juni 1976. godine[/b] - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa GTI-a u Frankfurtu [b]Septembar 1976. godine[/b] - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa dizela u Stockholmu [b]Juni 1978. godine[/b] - 2.000.000-ti Golf [b]Mart 1979.godine [/b]- Međunarodno predstavljanje medijima Golfa Cabrioleta u St. Tropezu [b]Septembar 1979. godine [/b]- 3.000.000-ti Golf [b]August 1980. godine [/b]- Poboljšanje automobila: povećana stražnja svjetla, izmijenjena instrumentna ploča, kolo upravljača s 4 kraka, povećanje obujma dizelskog motora s 1,5 l na 1,6 l; 4+E ručni mjenjač za 51-kW motor [b]Novembar 1980. godine[/b] - 4.000.000-ti Golf [b]Februar 1982. godine[/b] - 5.000.000-ti Golf [b]Mart 1982. godine [/b]- Međunarodno predstavljanje medijima Golfa turbodizela u Ingolstadtu [b]April 1982. godine [/b]- Proizvodnja Pick-up-a u Europi pod nazivom “Caddy” [b]August 1982. godine[/b] - Korištenje 1,8-l-motora snage 82 kW (112 KS) u Golfu GTI [b]Golf 2[/b] Nakon deset godina i 6.000.000 proizvedenih Golfova prve generacije, došlo je vrijeme za pomlađivanje. I opet, nova, druga generacija predstavljena je u Münchenu. August 1983. godine - Međunarodno predstavljanje medijima novog Golfa 2 u Münchenu [b]Septembar 1983. godine [/b]- 6.000.000-ti Golf; istovremeno uvođenje novog Golfa [b]Januar 1984. godine [/b]- Uvođenje Golfa II GTI [b]August 1984. godine [/b]- Uvođenje 1,8-l-motora s ubrizgavanjem i katalizatorom [b]Januar 1985. godine [/b]- Poboljšanje GTI verzije – dvostruka svjetla, dvostruka ispušna cijev ili ti auspuh, nova unutarnja oprema .. [b]Mart 1985. godine [/b]- 7.000.000-ti Golf [b]August 1985. godine [/b]- Korištenje tehničkih rješenja koje zahtijevaju manje održavanje (hidraulični podizači, elektronsko paljenje i dr.) - produženi interval servisiranja [b]Mart 1986. godine [/b]- Uvođenje Golfa GTI 16V s 1,8-l-motorom snage 102 kW (139 KS) [b]April 1986. godine [/b]- Uvođenje Golfa syncro s pogonom na svim kotačima snage 1,8 l snage 66 kW (90 KS) [b]Maj 1986. godine [/b]- 8.000.000-ti Golf [b]August 1986. godine [/b]- Unaprjeđenje proizvoda i opreme Golfa CL i GL; nova unutarnja oprema; uvođenje Golfa GT; uvođenje ABS-a za Golf syncro [b]Februar 1987. godine [/b]- Uvođenje ABS-a za Golf GT/GTI/GTI 16V kao dodatna oprema [b]Mart 1987. godine [/b]- Uvođenje 1,6-l-motora snage 51 kW (70 KS) s elektronski reguliranim rasplinjačem i katalizatorom [b]Maj 1987. godine [/b]- Uvođenje 1,3-l-motora snage 40 kW (55 KS) s digijet-uređajem za ubrizgavanje i reguliranim katalizatorom [b]Juni 1987. godine [/b]- 9.000.000-ti Golf [b]Novembar 1987. godine [/b]- Uvođenje Golfa GT “Special” s motorom 1,8l/66 kW (90 KS) [b]Januar 1988. godine [/b]- Uvođenje Rallye-Golfa G60 sa syncro pogonom, 1,8-l-G60-motor/118 kW (160 KS) [b]Juni 1988. godine [/b]- 10.000.000-ti Golf [b]Juni 1989. godine [/b]- Golf Limited s 1,8l-G60-16V-motorom, 210 KS i syncro pogon [b]August 1989. godine [/b]- Pojačana oprema - “Volkswagen unaprijeđuje D-marku”, CL postaje novi osnovni model, novi branici za GL- i GT- verzije, uvođenje 1,6-l-turbodizela s hlađenjem zraka punjenja / 59 kW (80 KS) [b]Oktobar 1989. godine [/b]- 11.000.000 Golf [b]Novembar 1989. godine [/b]- Uvođenje dizelskog motora s katalizatorom snage 1,6 l/44 kW (60 KS) [b]Januar 1990. godine [/b]- Početak proizvodnje Golfa Country sa syncro-pogonom [b]Februar 1990. godine [/b]- Regulirani katalizator serijski u svim Golf-modelima [b]Novembar 1990. godine [/b]- 12.000.000-ti Golf, od toga 1.000.000 Golfova GTI [b]Mart 1991. godine[/b] - Početak proizvodnje Golfa u tvornici Mosel kod Zwickau-a [b]Golf 3[/b] Šest milijona prve generacije, još preko šest druge.. prošlo je osam godina i došlo je vrijeme da na scenu stupi i GOLF 3. Naravno, opet je medijima predstavljen u Münchenu. [b]August 1991. godine [/b]- Međunarodno predstavljanje novoga Golfa 3 pred medijima u Münchenu. Do tada je proizvedeno 12,7 milijuna Golfova. Uvođenje sigurnosnih mjera i recycling-mjera u proizvodnju [b]Novembar1991. godine [/b]- Uvođenje Golfa VR6, 2,8l, 128 kW (174 KS) s prvim šestcilindarskim motorom u svojoj klasi [b]Februar 1992. godine [/b]- 13.000.000-ti Golf [b]August 1992. godine [/b]- Vozačev i suvozačev zračni jastuk kao dodatna oprema [b]Oktobar 1992. godine [/b]- Prezentacija Golfa GTI 16V [b]Februar 1993. godine [/b]- Prezentacija Golfa syncro [b]Mart 1993. godine [/b]- 14.000.000-ti Golf [b]Juni 1993. godine [/b]- Prezentacija Golfa TDI [b]August 1993. godine [/b]- Prezentacija Golfa Cabrio [b]Septembar 1993. godine [/b]- Prezentacija Golfa Ecomatic. Prezentacija Golfa Variant [b]Maj 1994. godine [/b]- 15.000.000-ti Golf [b]Juli 1995. godine [/b]- 16.000.000-ti Golf, vozilo s 4 vrata, Rolling Stones Collection, u Candy bijeloj boji, 44 kW Septembar 1995. godine - Uvođenje Golfa SDI na tržište (usisni dizelski motor sa izravnim ubrizgavanjem) [b]April 1996. godine [/b]- “20 godina GTI-a” jubilarna proslava posebnog modela s opsežnom opremom [b]Septembar 1996. godine [/b]- Sve varijante opreme Golfa serijski obuhvaćaju ABS. Po želji se mogu isporučiti i bočni zračni jastuci. [b]Novembar 1996. godine [/b]- 17.000.000-ti Golf [b]Golf 4[/b] Borba na tržištu sve više se zahuktava - 3. generacija proizvodila se nešto kraće od prve dvije - 6 godina uz skoro 5.000.000 proizvedenih vozila. Dolazi nam i Golf 4. [b]August 1997. godine [/b]- U Bonnu se pred medijima predstavlja 4. generacija Golfa. Premijerno javno predstavljanje na Međunarodnom sajmu automobila u rujnu [b]Februar 1998. godine [/b]- Predstavljanje novog Golfa Cabrio [b]Mart 1999. godine [/b]- U paletu motora Golfa po prvi se puta uvodi motor koji ispunjava normativ emisije ispušnih plinova "Euro 4", i to 2,0 l, 85 kW (115 KS) motor u kombinaciji sa ručnim ili automatskim mjenjačem. Predstavljen novi model Golf Variant. [b]April 1999. godine [/b]- TDI motor sa 66 kW (90 KS) isporučuje se u Golfu i u kombinaciji sa automatskim mjenjačem. Moguća je narudžba TDI motora sa 85 kW (115 KS) u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Regulacija pogonskog proklizavanja (ASR sustav) u kombinaciji s ovim motorom ugrađuje serijski. 1.8 l 92 kW/125 ks motor više nije u ponudi. [b]Juni 1999. godine [/b]- Za 25. rođendan Golfa predstavljena je posebno bogata specijalna izvedba s nazivom "Generation". [b]Septembar 1999. godine [/b]- ESP sustav počinje se serijski ugrađivati u kombinaciji sa svim motorima koji ispunjavanju normativ Euro 4. [b]Januar 2000. godine [/b]- Novi 1,6 litarski motor sa četveroventilskom tehnologijom snage 77 kW (105 KS) zamjenjuje 1,6 litarski motor snage 74 kW (100 KS). Novi agregat pruža veći zakretni moment uz manju potrošnju. [b]Februar 2000. godine [/b]- Poseban model "Golf Edition" sa bogatom dodatnom opremom. U opremu spadaju klima-uređaj, suvozačevo sjedalo namjestivo po visini, djeljiva preklopiva stražnja klupa, radiouređaj "alpha", kao i 16-colni naplaci sa gumama širine 205 mm. [b]April 2000. godine [/b]- Kao dodatnu opremu za model Golf/Golf Variant moguće je naručiti stražnju klupu sa dva integrirana dječja sjedala. Radio-navigacijski sustav sa višenamjenskim pokazivačem u boji proširen je sustavom dinamičkog navođenja. Opcionalno je moguće naručiti višenamjensko kolo upravljača. Model 4MOTION sa 1,8l / 5V 92 kW (125 KS) motorom više nije u ponudi. [b]Septembar 2000. godine [/b]- Novi motori u Golfu: 1,6 l snage 75 kW (102 KS), 2,0 l 4MOTION snage 85 kW (115 KS), TDI pumpa-brizgaljka 74 kW (101 KS), TDI pumpa-brizgaljka 110 kW (150 KS) i V5 sa 4 ventila po cilindru i povećanom snagom za 20 ks na 170 KS (125 kW). [b]Septembar 2000. godine [/b]- 20.000.000-ti Golf. [b]April 2001. godine [/b]- 1,9 l TDI motor snage 96 kW (130 KS) zamjenjuje 1,9 l TDI motor snage 85 kW (115 KS). 1,8 l 5V - Turbo i 2,3 V5 izvedbe sada su u ponudi i sa Tiptronic mjenjačem. TDI snage 66 kW (90 ks) s automatskim mjenjačem više nije u ponudi. Držači za čaše (Basis) i straga (Trend/Comfortline) više se ne nude u seriji. Novo u ponudi je CD izmjenjivač u srednjoj konzoli, te Volkswagen Sound-paket sa radio-navigacijskim sustavom. Kod vozila sa daljinskim upravljačem otpada cilindar brave na suvozačevoj strani. Postoji mogućnost odabira modelne oznake vozila. [b]Juli 2001. godine [/b]- Golf GTI 132 kW - posebno izdanje "25 godina modela Golf GTI" sa bogatom om opremom: Kotači od laganog metala 7 1/2 J x 18 s "BBS-križnim žbicama", gumama dimenzija 225 / 40 R 18; boja po odabiru tornado-crvena, refleks-srebrna metalik ili black magic s bisernim efektom; kočione čeljusti crvene boje; dupla glavna svjetla sa crnom pozadinom, kromirana završna cijev; prošireni prag, Recaro-sportska sjedala naprijed; Climatronic; sportski vozni postroj niži za oko 10 mm. [b]Januar 2002. godine [/b]- Golf FSI 1,6 l, 81 kW (110 ks) sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. [b]April 2002. godine [/b]- Posebni model Golf "Champ" sa stražnjim svjetlima s umetnutim bijelim žmigavcima, sustavom zračnih jastuka za glavu, klima-uređajem i radiouređajem "alpha". [b]2003. godina [/b]- 1,8 l, 132 kW (180 KS) motor sada se ugrađuje i u GTI model, obojene crte u vjetrobranskom staklu, zeleno termo-izolacijsko staklo - zatamnjeno 35%. Otpali su 1,9 l, 66 kW TDI i 1,9 l 81 kW TDI motori. Otpala je "Colour Concept" verzija opreme. [b]Juni 2003. godine [/b]- Sustav zračnih jastuka za glavu serijski se ugrađuje u sve modele. [b]Juni 2003. godine [/b]- 21.517.415-ti Golf - rekord proizvodnje u Volkswagen koncernu. Proizvodnja Golfa nadmašila proizvodnju "Bube", Golf postaje model proizveden u najvećem broju primjeraka u Volkswagen koncernu. [b]Golf 5[/b] Nakon skoro trideset godina i 22 milijuna prodanih primjeraka na tržište nam konačno dolazi i peto izdanje, poslije VW Bube najpoznatijih "narodnih kola".

Golf Fan Club
http://golfclub.blogger.ba
28/12/2004 21:57