Golf Fan Club

Dobrodošli na prvi blog o legendarnom "narodnom" automobilu Golfu

05.02.2005.

GOLF V 2.0 FSI Sportline

Nakon što se pojavio na evropskom i bosanskom tržištu, prodaja novog Golfa neprestano raste. Iako je još uvijek u BiH najprodavaniji model Golfa sa dizelskim motorom, sve više se prodaju Golfovi pete generacije sa FSI motorima. Iako je ovaj automobil gotovo pa perfektno izrađen, najkvalitetniji dio se krije ispod haube. U pitanju je dvolitreni benzinski agregat sa FSI tehnologijom. Ovu tehnologiju VW koristi kao glavni adut u pokušaju benzinaca da vrate mjesto koje im je nekad pripadalo. 2.0 FSI s maksimalnom snagom od 150 KS zauzima mjesto odmah iza GTI verzije. Izravno ubrizgavanje donosi, prije svega, značajnu uštedu u potrošnji goriva. Prosječna potrošnja se kreće oko 8 l/100 km. Maksimalnih 200 Nm dostupno je pri 3.500 o/min. U praksi to znači da i pri agresivnijoj vožnji nije potrebno često posezati za ručicom mjenjača. Mjenjač s šest stupnjeva prijenosa je brz i precizan, što daje ubojitu kombinaciju sposobnu za sportske brzinske prosjeke. Novi Golf je dobio moderan ovjes s multilink osovinom straga. Nova arhitektura podvozja prave kvalitete pokazuje na lošim cestama, kakve su kod nas, gdje posve nečujno guta neravnine.

Novi Golf sprijeda prati smjernice postavljene još na Phaetonu, a to su nakošen prednji kraj s velikim svjetlosnim sklopom i monolitnom prednjom maskom kojom dominira veliki logo VW-a. Pozadi se priča ponavlja, Golf završava izraženim zakošenjem kao i kod prethodne generacije, dok dominiraju nešto oblija svijetla s modernom grafikom. Svoju pravu narav Golf Sportline otkriva tek nazad gdje se nalazi oznaka 2.0 FSI. Čak se ni Sportline ne razmeće, čime je izbjegnut bilo kakav neukus. 16-colni alu-naplatci i optimalna zračnost ispod blatobrana upotpunjuju konačni dojam o "sportskom" Golfu.
Volkswagenov kompakt postavlja visoko mjerila i prihvaća samo najbolje. Mekana crna plastika prednje armature obogaćena je kromiranim detaljima, kao što je horizontalna letvica, ručice ventilacijskih otvora i vrata, te prsteni zakretnih prekidača i mjernih instrumenta. Dojam upotpunjuju elementi paketa Sportline: sportski profilirana prednja sjedala podesiva su po visini i lumbalno, a ručica mjenjača i kolo upravljača presvučeni mekom kožom. Gepek pravilnih stranica zauzima 350 litara, preklapanjem zadnjeg naslona zapremina raste na 1.305 litara.

Sportline posjeduje bogatu serijsku opremu, kako sa stanovišta komfora, tako i u pogledu sigurnosti.
ABS/ASR nije potrebno doplatiti, kao ni šest zračnih jastuka. Centralno zaključavanje, servo uređaj i potpuna elektrifikacija su stvar opće kulture, baš kao i asimetrično djeljiva zadnja klupa. Povodom 30-te godišnjice proizvodnje Golfa, VW poklanja poluautomatski klima uređaj "Climatic", a tu je još i audio-sistem sa šest zvučnika.

Foto by Index.hr

<< 02/2005 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728

Golf Fan Club Preporučuje

E-mail
golf_fan_club@hotmail.com

MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
77357

Powered by Blogger.ba