Golf Fan Club

Dobrodošli na prvi blog o legendarnom "narodnom" automobilu Golfu

28.12.2004.

VREMEPLOV - GOLF KROZ VRIJEME

GOLF I
Krajem maja 1974. godine prva generacija Golfa službeno je predstavljena medijima u Münchenu. Nakon ultra popularne Bube, teško je bilo očekivati auto koji će VW proizvesti auto koje će moći dostojno zamijeniti Bubu. Golf je uspio.

Decembar 1974.godine - Uvođenje automatskog pojasa
Juni 1976. godine - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa GTI-a u Frankfurtu
Septembar 1976. godine - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa dizela u Stockholmu
Juni 1978. godine - 2.000.000-ti Golf
Mart 1979.godine - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa Cabrioleta u St. Tropezu
Septembar 1979. godine - 3.000.000-ti Golf
August 1980. godine - Poboljšanje automobila: povećana stražnja svjetla, izmijenjena instrumentna ploča, kolo upravljača s 4 kraka, povećanje obujma dizelskog motora s 1,5 l na 1,6 l; 4+E ručni mjenjač za 51-kW motor
Novembar 1980. godine - 4.000.000-ti Golf
Februar 1982. godine - 5.000.000-ti Golf
Mart 1982. godine - Međunarodno predstavljanje medijima Golfa turbodizela u Ingolstadtu
April 1982. godine - Proizvodnja Pick-up-a u Europi pod nazivom “Caddy”
August 1982. godine - Korištenje 1,8-l-motora snage 82 kW (112 KS) u Golfu GTI

Golf 2
Nakon deset godina i 6.000.000 proizvedenih Golfova prve generacije, došlo je vrijeme za pomlađivanje. I opet, nova, druga generacija predstavljena je u Münchenu.
August 1983. godine - Međunarodno predstavljanje medijima novog Golfa 2 u Münchenu

Septembar 1983. godine - 6.000.000-ti Golf; istovremeno uvođenje novog Golfa
Januar 1984. godine - Uvođenje Golfa II GTI
August 1984. godine - Uvođenje 1,8-l-motora s ubrizgavanjem i katalizatorom
Januar 1985. godine - Poboljšanje GTI verzije – dvostruka svjetla, dvostruka ispušna cijev ili ti auspuh, nova unutarnja oprema ..
Mart 1985. godine - 7.000.000-ti Golf
August 1985. godine - Korištenje tehničkih rješenja koje zahtijevaju manje održavanje (hidraulični podizači, elektronsko paljenje i dr.) - produženi interval servisiranja
Mart 1986. godine - Uvođenje Golfa GTI 16V s 1,8-l-motorom snage 102 kW (139 KS)
April 1986. godine - Uvođenje Golfa syncro s pogonom na svim kotačima snage 1,8 l snage 66 kW (90 KS)
Maj 1986. godine - 8.000.000-ti Golf
August 1986. godine - Unaprjeđenje proizvoda i opreme Golfa CL i GL; nova unutarnja oprema; uvođenje Golfa GT; uvođenje ABS-a za Golf syncro
Februar 1987. godine - Uvođenje ABS-a za Golf GT/GTI/GTI 16V kao dodatna oprema
Mart 1987. godine - Uvođenje 1,6-l-motora snage 51 kW (70 KS) s elektronski reguliranim rasplinjačem i katalizatorom
Maj 1987. godine - Uvođenje 1,3-l-motora snage 40 kW (55 KS) s digijet-uređajem za ubrizgavanje i reguliranim katalizatorom
Juni 1987. godine - 9.000.000-ti Golf
Novembar 1987. godine - Uvođenje Golfa GT “Special” s motorom 1,8l/66 kW (90 KS)
Januar 1988. godine - Uvođenje Rallye-Golfa G60 sa syncro pogonom, 1,8-l-G60-motor/118 kW (160 KS)
Juni 1988. godine - 10.000.000-ti Golf
Juni 1989. godine - Golf Limited s 1,8l-G60-16V-motorom, 210 KS i syncro pogon
August 1989. godine - Pojačana oprema - “Volkswagen unaprijeđuje D-marku”, CL postaje novi osnovni model, novi branici za GL- i GT- verzije, uvođenje 1,6-l-turbodizela s hlađenjem zraka punjenja / 59 kW (80 KS)
Oktobar 1989. godine - 11.000.000 Golf
Novembar 1989. godine - Uvođenje dizelskog motora s katalizatorom snage 1,6 l/44 kW (60 KS)
Januar 1990. godine - Početak proizvodnje Golfa Country sa syncro-pogonom
Februar 1990. godine - Regulirani katalizator serijski u svim Golf-modelima
Novembar 1990. godine - 12.000.000-ti Golf, od toga 1.000.000 Golfova GTI
Mart 1991. godine - Početak proizvodnje Golfa u tvornici Mosel kod Zwickau-a

Golf 3
Šest milijona prve generacije, još preko šest druge.. prošlo je osam godina i došlo je vrijeme da na scenu stupi i GOLF 3. Naravno, opet je medijima predstavljen u Münchenu.

August 1991. godine - Međunarodno predstavljanje novoga Golfa 3 pred medijima u Münchenu. Do tada je proizvedeno 12,7 milijuna Golfova. Uvođenje sigurnosnih mjera i recycling-mjera u proizvodnju
Novembar1991. godine - Uvođenje Golfa VR6, 2,8l, 128 kW (174 KS) s prvim šestcilindarskim motorom u svojoj klasi
Februar 1992. godine - 13.000.000-ti Golf
August 1992. godine - Vozačev i suvozačev zračni jastuk kao dodatna oprema
Oktobar 1992. godine - Prezentacija Golfa GTI 16V
Februar 1993. godine - Prezentacija Golfa syncro
Mart 1993. godine - 14.000.000-ti Golf
Juni 1993. godine - Prezentacija Golfa TDI
August 1993. godine - Prezentacija Golfa Cabrio
Septembar 1993. godine - Prezentacija Golfa Ecomatic. Prezentacija Golfa Variant
Maj 1994. godine - 15.000.000-ti Golf
Juli 1995. godine - 16.000.000-ti Golf, vozilo s 4 vrata, Rolling Stones Collection, u Candy bijeloj boji, 44 kW
Septembar 1995. godine - Uvođenje Golfa SDI na tržište (usisni dizelski motor sa izravnim ubrizgavanjem)
April 1996. godine - “20 godina GTI-a” jubilarna proslava posebnog modela s opsežnom opremom
Septembar 1996. godine - Sve varijante opreme Golfa serijski obuhvaćaju ABS. Po želji se mogu isporučiti i bočni zračni jastuci.
Novembar 1996. godine - 17.000.000-ti Golf

Golf 4
Borba na tržištu sve više se zahuktava - 3. generacija proizvodila se nešto kraće od prve dvije - 6 godina uz skoro 5.000.000 proizvedenih vozila. Dolazi nam i Golf 4.

August 1997. godine - U Bonnu se pred medijima predstavlja 4. generacija Golfa. Premijerno javno predstavljanje na Međunarodnom sajmu automobila u rujnu
Februar 1998. godine - Predstavljanje novog Golfa Cabrio
Mart 1999. godine - U paletu motora Golfa po prvi se puta uvodi motor koji ispunjava normativ emisije ispušnih plinova "Euro 4", i to 2,0 l, 85 kW (115 KS) motor u kombinaciji sa ručnim ili automatskim mjenjačem.
Predstavljen novi model Golf Variant.
April 1999. godine - TDI motor sa 66 kW (90 KS) isporučuje se u Golfu i u kombinaciji sa automatskim mjenjačem. Moguća je narudžba TDI motora sa 85 kW (115 KS) u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Regulacija pogonskog proklizavanja (ASR sustav) u kombinaciji s ovim motorom ugrađuje serijski. 1.8 l 92 kW/125 ks motor više nije u ponudi.
Juni 1999. godine - Za 25. rođendan Golfa predstavljena je posebno bogata specijalna izvedba s nazivom "Generation".
Septembar 1999. godine - ESP sustav počinje se serijski ugrađivati u kombinaciji sa svim motorima koji ispunjavanju normativ Euro 4.
Januar 2000. godine - Novi 1,6 litarski motor sa četveroventilskom tehnologijom snage 77 kW (105 KS) zamjenjuje 1,6 litarski motor snage 74 kW (100 KS). Novi agregat pruža veći zakretni moment uz manju potrošnju.
Februar 2000. godine - Poseban model "Golf Edition" sa bogatom dodatnom opremom. U opremu spadaju klima-uređaj, suvozačevo sjedalo namjestivo po visini, djeljiva preklopiva stražnja klupa, radiouređaj "alpha", kao i 16-colni naplaci sa gumama širine 205 mm.
April 2000. godine - Kao dodatnu opremu za model Golf/Golf Variant moguće je naručiti stražnju klupu sa dva integrirana dječja sjedala. Radio-navigacijski sustav sa višenamjenskim pokazivačem u boji proširen je sustavom dinamičkog navođenja. Opcionalno je moguće naručiti višenamjensko kolo upravljača. Model 4MOTION sa 1,8l / 5V 92 kW (125 KS) motorom više nije u ponudi.
Septembar 2000. godine - Novi motori u Golfu: 1,6 l snage 75 kW (102 KS), 2,0 l 4MOTION snage 85 kW (115 KS), TDI pumpa-brizgaljka 74 kW (101 KS), TDI pumpa-brizgaljka 110 kW (150 KS) i V5 sa 4 ventila po cilindru i povećanom snagom za 20 ks na 170 KS (125 kW).
Septembar 2000. godine - 20.000.000-ti Golf.
April 2001. godine - 1,9 l TDI motor snage 96 kW (130 KS) zamjenjuje 1,9 l TDI motor snage 85 kW (115 KS). 1,8 l 5V - Turbo i 2,3 V5 izvedbe sada su u ponudi i sa Tiptronic mjenjačem. TDI snage 66 kW (90 ks) s automatskim mjenjačem više nije u ponudi. Držači za čaše (Basis) i straga (Trend/Comfortline) više se ne nude u seriji. Novo u ponudi je CD izmjenjivač u srednjoj konzoli, te Volkswagen Sound-paket sa radio-navigacijskim sustavom. Kod vozila sa daljinskim upravljačem otpada cilindar brave na suvozačevoj strani. Postoji mogućnost odabira modelne oznake vozila.
Juli 2001. godine - Golf GTI 132 kW - posebno izdanje "25 godina modela Golf GTI" sa bogatom om opremom: Kotači od laganog metala 7 1/2 J x 18 s "BBS-križnim žbicama", gumama dimenzija 225 / 40 R 18; boja po odabiru tornado-crvena, refleks-srebrna metalik ili black magic s bisernim efektom; kočione čeljusti crvene boje; dupla glavna svjetla sa crnom pozadinom, kromirana završna cijev; prošireni prag, Recaro-sportska sjedala naprijed; Climatronic; sportski vozni postroj niži za oko 10 mm.
Januar 2002. godine - Golf FSI 1,6 l, 81 kW (110 ks) sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.
April 2002. godine - Posebni model Golf "Champ" sa stražnjim svjetlima s umetnutim bijelim žmigavcima, sustavom zračnih jastuka za glavu, klima-uređajem i radiouređajem "alpha".
2003. godina - 1,8 l, 132 kW (180 KS) motor sada se ugrađuje i u GTI model, obojene crte u vjetrobranskom staklu, zeleno termo-izolacijsko staklo - zatamnjeno 35%. Otpali su 1,9 l, 66 kW TDI i 1,9 l 81 kW TDI motori. Otpala je "Colour Concept" verzija opreme.
Juni 2003. godine - Sustav zračnih jastuka za glavu serijski se ugrađuje u sve modele.
Juni 2003. godine - 21.517.415-ti Golf - rekord proizvodnje u Volkswagen koncernu. Proizvodnja Golfa nadmašila proizvodnju "Bube", Golf postaje model proizveden u najvećem broju primjeraka u Volkswagen koncernu.

Golf 5
Nakon skoro trideset godina i 22 milijuna prodanih primjeraka na tržište nam konačno dolazi i peto izdanje, poslije VW Bube najpoznatijih "narodnih kola".

<< 12/2004 >>
nedponutosricetpetsub
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Golf Fan Club Preporučuje

E-mail
golf_fan_club@hotmail.com

MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
77357

Powered by Blogger.ba